İzleyiciler

5 Şubat 2008 Salı

...

Ayrılık....Neler getirir bilmiyorum acidan ve özlemden baska...ama neler götürecegi gün gibi ortada...Neler olur biliyorum...ve ilk defa bir soruya "bilmiyorum" cevabini vermeyi bu kadar istedim...bu kadar özledim...ve bu kadar nefret etmedim...bilmek istemiyorum hicbirseyi...simdi ileride onunla ayni yerde uyuyamayacagimi,sarilamayacagimi,onun yüzüne bakarken bile özleyecegim geceleri uykusuzllukla gecirecegimi,onun hayaliyle dahi uyuyamamanin getirecegi aciyi,ona yemek hazirlayamayacagimi,birlikte kavga edemeyecegimizi,oturup birbirimize sevisircesine bakamyacagimizi ve adimizi söyleyemeyecegimizi...en önemlisi de ben bir ask insaniyim...asik olmadan duramam...o benden herseyimi aldi....yeniden asik olucak yüregim var ama yeni askimi kaybettigimde bir eroinmanin krizi gibi titreyecek ne beden ne tuh ne de ellerimi birakti...simdi ben nasil asik olacagim?simdi ben nasil yasayicagim?kiminle konusacagim onunla konustugum gibi?ve ben neden baska bir erkek bana sarilirken onun beni nefesi gibi icine almasini hatirlamak zorundayim ki?neden neden ve neden isigimi kendim yaratmak zorundayim?

ben Ay'im...Ay isigini günesten alir...en büyük enerji kaynagi...heeyy günes!!!! sen yokken kimden alirim isigimi...insnalar geceleri benden isik beklerler...Ay kendini parlatamaz asla hep digerlerini düsünür...heyy günes!!gün senle dogar....yoksa dünya geceye gömülür...sen olmadan nasil aydinlatirim evreni?
Yalanci günes bulmaliyim...yalandan aydinlatmaliyim...ve simdi gidip yalandan isiklar toplamaliyim...Ta ki dünya yok olana kadar... her yere yetisip isik dagitmaliyim...

1 yorum:

merve dedi ki...

benim taniğim aslı kendini hemen bırakmaz muğzicelere inanır eğer bu hayata umut olmasayddı ayrılıkta olmazdı bir yerden başlamak için bir umut doğdu sistemden dolayı 3 yanlış bir doğruyu götürür oldu umudun kaldıysa olmayacak şey yoktur inan bana ne zorluklar atlattın msn de dediğin gibi ne onla nede onsuz anlıyorum çok zor çok acı ama hayat damarı kopan birinin bile yüzde 45 yaşama sansı vardır seviyosa dönecektir