İzleyiciler

27 Mart 2008 Perşembe

Karşımda !

konuşurum anlatmaya başlar gibi..
ama ne kelimeler yardım eder
ne de sağır kalmış dilim...
oysa ki dilediğimi söylemeye hak kazanmıştım o vakitte...
belkide...belkide dinleyecekti beni karşımdaki dev!
o ki gülümseyerek bekledi ağzımdan çıkacakları
sanki önceden kestirir gibi gülerdi içi şevkatli gözlerinin...
bense sanki mühür vurulmuş gibi dilime kekeleyip ,sustum...
kafam eğikken kaldırdım yavaş yavaş...
iyice kalktı...kalktı...
boynumu ağrıtacak açıya geldiğinde
gözlerim olması gereken yere vardı...
bir devdi karşımdaki
acının mutluluğunu tatmış
sesinin en deriniyle bağırmış
boynunda darağacı ipinin iziyle...
denizlerin selvisi bir dev!
bense..konuşurum anlatmaya başlar gibi...
gözlerim..
boynumu acıtacak açıda...
varması gereken yerde..
o ise...Karşımda bir dev!...

Hiç yorum yok: