İzleyiciler

8 Mayıs 2009 Cuma

Ruh

Bana gelmeliydin güneşlerin ardından ...
Yüzümün her lekesinde acılarını görmeliydin bıkmadan
Her daim cevabı olmayan soruydun bana karşı sorulan
Aşkın olmayan haliydin :çekip giden ,ardına bile bakmayan !

Kavuşmuş iki yeşil ördek bir nehir ortasında
Ben çirkin ördek ;nasıl laik olurdum melek adama fani dünyada !
Yorulmuşum artık ,beklemekten çaresizce çamur dolu doğada ...
Uzun uzadıya koşan kelimeydin eksik kalmış cümlelerin ardında !...

Sonsuza kadar yaşanmışlık kokan bir aşk bendeki ..
Nedendir bu çoktandır yitirilmiş aşk hali sendeki ?
Bomboş dünyada dopdolu gözler miydi hislerindeki ?
Yoksa bana çoktan kazılmış bir kabir miydi gözlerindeki?

Hareketli denklerimleri çözdüm ,olmadı.
Yavaş yavaş doğrulmayı denedim bu yolda , tutmadı .
Yüzüme yüzünü kazıdım ,kaldıramadı .
Kapadım ellere ellerimi,tutunamadı !

Yapma dedim sana ! Gülme en naif hissinle..
Gizli gülüşlerini bana serptin en paramparça halimde !
Kelimelere sığındım sensizlik dolu evrende...
Onlar sarmaya çalıştı yüreğimi bitmiş bedenimde...

Sonra ;
Bana baktığın her saniye ölümü getirdi Azraille!
Azrail ,uzak senin yakın olan kılığına girmiş elinde bir demet gülle!
Ben yürüdüm yanına utanmış bir halle .
Sonra senin yapmadığını yapıp tuttu elimden aşk dolu gözleriyle...

Hiç yorum yok: