İzleyiciler

8 Mayıs 2009 Cuma

İkilemelere Tekerlemeler

Tincik tincik şirince tinler
İncik incik buruk buruk incelikler
Mor mor kapalı kanlı akasyalı eller
Seni bekler küçük küçük apayrı umutlu beyinler...

Yüzsüz yüzsüz yüzüme bakıp içimde yüzen hüzünler
Bomboş boşluklarda kalmış boş boş kovalayan bülbüller
Kapana sıkış sıkış tıkılmış fare beyinli kertenkeleler
Kovalar kelebekleri kelle paçadan düşen kel beyinliler!

Savaş barış anlamadan aklıma düştü bam bam
Kapıları kapattılar ve düşünce yakaladı beni doyumsuz yamyam
Koydu bir kazanın içine büzüm büzüm büzüldü içinde rengarenk oyam
Götürdü apayrı dünyaya koştura koştura gül kokulu goncam!

Yapış tıkış kaldım yapayalnız küçücük pansiyon odalarında
Ordan burdan aldım ve sattım satılmış saatçi dükkanında
Ekmek parası gelmeliydi ekilmiş her emeğe bir çatının altında
Sığındım dinlenmeye ,sövdü konuşan ayaklarıma yopyorgun yorganın altında!

Kanadını açan her kuş kan kaybından kana kana su içti
Yapıştrılan her tokat yaptığı kelemlere bir çift iğne iplikti
Dikişleri dik dik bakan gözlere birer birer biriken kirpikti
Kipkirli geldi emir kipleri ve Ay'a ayırdı ayrılan yollara yapılan çirkefi!

Sonra son buldu çirkefliği ve çir çir pişman oldu yalvardı kelebeğe
Aydınlığı Ay'dan utandı karanlığa büründü kardan düşen her bir taneye
Yine yinelendi yalnızlıktan gelen yalın bir hal buruşmuş üzüşmelere
Kalemimin mürekkebi biter burda yap yap denip yapıştırılan küçülmüş kafiyeli kelimelere!

Hiç yorum yok: