İzleyiciler

8 Mayıs 2009 Cuma

Oyun.cak

Soydum bütün gözyaşlarımı...
Aksine hayata açıklığa kavuşturdum haykırışlarımı
Kötü oldu karbondioksite oksijenin intikamı
Ve bütün bebeklere unutamayacakları kabus oldu silik silik boşlukları .

öldü.
döndü.
birden öldü ve yandan söndü.
baştan başladı ve sona vardı eşşeğin öküzü.
kelimelerin saklanışının kabahati büyüktü .
sakıncalıydı habersiz sönüşü .

yazık etti.
sığındı bir eşsiz limana küçük bir dalga köpüğü.
ve yine aksini istedi hayat büyük bir utanç vezniyle .
kapatılmış tüm defterler tekrar açıldı tımarhanelik krizlerle.
tımar ettiler ruhumu kendi hanemde.

ruhuna sülük gibi yapıştım ; evet.
sev beni diyei tutturdum ve fazla sıktım
her bakışından mana çıkardım ve hep benimsin sandım
bana göre seviyordun beni yoktu kaçışın.
benim her ihtimalim yüreksiz haykırışlarım .
ben yine susarım, tedirgin ettim.
hayatına girmeye çalıştım ama yine silerim akan yaşlarımı .
sen yeter ki üzülme ve bak yine öyle..
ümitlerim senin için inat sensizliğe!
ben seninleyim böyle ıssız gecelerde .
ısınıyorum senin mis kokulu hayalinle .
benden bunu da alma rica ederim..
bu bile fazla mı bana ?
bu kadar aşık olan bir kız fazla mı sana ?
ne işin olur aşkla meşkle bee salla salaa ...

Hiç yorum yok: