İzleyiciler

1 Haziran 2009 Pazartesi

Bir Gün... Belki .


Bazen hırçınlaşıp duramaz ya yerinde hisler...
Hani sele özenip içinden taşırlar ya düşünmeden .
"Nerdeyim , Ne Yapıyorum" kıvamında dolanırsın ya derbeder ...
Yakamoz alır başını gider ya sormayıp beyninden kalbine.
Bir anda iner yüreğine de bütün kelimeleri salar ya üstüne...
Nefes alırken birden sıkışır tam göğsünün ortasında , aklına düşerim ya belki...
Sesimi duymaya başlarsın ya beyninde...
Kalbinin kan gölünde boğulursun ya bensiz...Can simitinsiz...
Gözlerin yanmaya başlar ya aniden habersiz...
Dolar da akar ya yaşların tuzlu tuzlu yarana sebepsiz...
Benden uzakta belki bi'haber beklerken kalırsın çaresiz...
Belki özlersin bir gün beni beyinsiz...Sadece kalbinle!
Belki aşıksındır bana oralarda bir yerlerde...Herhangi bir vakitte...
Belki...
Belki hayal değildir bunların hiç biri..

Hani bazen , ölümü taaa dilinde hissedersin ya ekşisiz...
Ordan kalbine iner ya...
Gözlerini yumduğunda gizli bakışlarım gelir ya belki gözlerini ziyarete...
Kalbine dokunur hiç hissetmediğin ellerim belki ...

Belki hayal değildir bunların hiçbiri..
Belki sahiden seviyorsundur beni...

Hani ... Aşk sarar ya bütün bedenini...
Kalbine hiç sormaz ya...
Beynini ele geçiriverir ya isteksiz...
Belki...
Belki seversin gerçekten beni bir gün ...kendinden bile habersiz...

Hiç yorum yok: