İzleyiciler

8 Mayıs 2009 Cuma

Paranoya

evet . yine başladık .
yavaşladık ve yavşadık karanlığa .
aslında kaçtık ama kovaladı sonunda
"-tık ve -dık" mı ?
kim ? kim var benden başka orda?
korkuyorum dedikçe
kaçtıkça
sordukça
kapattıkça diğer hislere duyumları
çatlaklarımdan girmeyi başarıyor onlar

onlar ?
kim onlar?
kimdiniz?

hangi gezegenden niye geldiniz?
sapıtıp bütün kilimleri bana mı serdiniz?
hangi yüze maskeydiniz?
hangi kitabın kurgusu ,
hangi düzenin baş tacıydınız?

gelmeyin üstüme
kapatıp bir odaya muhtaç etmeyin kelepçelere
korkuyorum dedikçe anmayın adımı başka ellere
söylemeyin gereksizce
ve ben nerdeyim kiminle..
size ne benden ve ben şimdi ne yapmalıyım biçare
kendimi atıp yatağın altına korumalı ellerimle
her titreme yeni bir korkuya anne
ve ben yine sensiz kaldım bu gece...

gece .
karanlıkla eğlencede.
ve ben kapanmış bir elpençe
tamam ..yine başladık ..
"dık" ?..
kim var orda ?

Hiç yorum yok: