İzleyiciler

8 Mayıs 2009 Cuma

Umut

Birden bire başladı işte..
Çevirdim kafamı ve gördüm gizli gülüşünü bir köşede...
Buldum , çarpıldım herşeyi duvara çarpmak üzere ...
üzüldüm , nedenini bilmeden en köşede ...
Yansan bana sana yandığım gibi ne isterim ki daha yeryüzünde ?
BEN :
Işığı kapadım aramıza mesafe girmesin diye..
Öylesine büyülü ki ne anlamın anlamı kaldı ne de hislerin tercümanı...
Benim aklım sen de kaldı...peşinde sürüne sürüne dolandı ..
Dondursam bana baktığın saniyelik anları ?
Sevsen...Sonsuza dek sevsen ...
Hatta sadece sevsen...
Bir de sarılsam...
Bir de göğsünde uyusam...
Tam kalbinin üstüne sırnaşsam..
Bir de herkese "eş.im" diye tanıştırsam ?
Bir de bir kızım olsa senden ?
Erkek olmasın...sana benzeyip de bir başkasının daha kalbini parçalamasın!
O da aldanmasın , sönmesin , bırakılıp gidilmesin , ölmesin , yokolmasın..
Bir köşede sana bakıp yandıkça kül olan ,kül oldukça tekrar parlayan ateşe dönüşmesin...
Başka insanlar benim gibi ölmesin!
Git gide başkalaşan hallere bürünmesin...
Sadece sen diye diye yangının orta yerinde torba gibi büzüşmesin !

Bir de...
Senin olsam ?
Beni "eş.in" diye tanıştırsan ?
bir ordan bir de burdan çiçekler toplasan ?
Göğsünde uyutsan...
Tam da kalbinin üstüne sırnaştırsan...
Kedi okşar gibi saçlarımı okşasan...
Bir kızımız olsa...
O bile bana benzediğinden seni yaksa...
Sonra desen...
"Kızımız olmasın..Başkalarını da benim gibi yakmasın!"...

Bir de...
Birbirimizin olsak...
Bir. olsak !
Başka kimseyi sormasak..
Duysak ama takmasak!
yansak ama yok olmasak?
duysak ama inanmasak?
Sevsek ama Susmasak!!!

Hiç yorum yok: